Někomu to může připadat jako nesmysl nebo zbytečné riziko. Jiní se zase diví že nás s "tím" někam do ciziny pustí.
I když všechno zkontrolujete, vezte si raději pod sedadlem i náhradní motor a kila dalších dílů. Není to možná úplně standardní průběh dovolené, ale o zážitky máte postaráno.
Když zase přijedete domů, zbytek roku se už jen těšíte na další cestu.
|
|
1.den - Odjezd, Drážďany, Berlín 580 km
|
|
|
2.den - Belínská zeď, trajktem do Švédska 544 km
|
|
3.den - Pobřežím Švédska dál na sever 680 km
|
|
4.den - Oslo, Gjovik, Lillehammer 238 km
|
|
5.den - Ormtjernkampen a výměna za Cadillac Eldorado 203 km
|
|
6.den - Národní park Rondane 279 km
|
|
7.den - Trondheim a plavba k Alesundu 282 km
|
|
8.den - Alesund a Trolí stezka 266 km
|
|
9.den - Geiranger fjord a údolí Maradalen 166 km
|
|
10.den - Ledovec Jostedalsbreen a večerní Bergen 356 km
|
Trabant 601X - Leštěnka
Motor dvoutakt, dvouválec vzduchem chlazený
Objem 700ccm, lehce snížené hlavy (výkon asi 30HP)
Zapalování ImfSoft Universal Ignition, převodovka tripoid
Brzdy přední kotoučové, zadní bubnové (4T)
Pneu Hankook 155/70 R13 s nízkým valivým odporem
Dojezdové kolo 105/80 R14 pod podlahou kufru.
Lůžková úprava kufru a zadních sedadel.
Alternátor 70A, čirá optika, zatmavená zadní skla.
Navigace Mio, iGo MyWay 2008 Plus
Posádka: Hanušová Andrea, Komenda Jan (honkom)
Ujeto 5952 km (14 dní)
Nejdelší denní úsek: 1240 kmh
Spotřeba: 5,3-6,8 l/100km
Závady: 2500km Odešel ukazatel aktuální spotřeby.
Nejsevernější bod trasy: Trondheim (NL)
Kurz 8/2010: 3,15 CZK = 1 NOK
|
|
11.den - Prohlídka Bergenu a tisíc tunelů 289 km
|
|
12.den - Prekestolen a maják na Lista fyr 366 km
|
|
13.den - Lindal, Kristiansand a trajekt do Dánska 463 km
|
|
14.den - Dánsko, Hamburg, povodně 1240 km
|
|